hemska jag

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 13:47:10 | I kategori:


Förlåt att jag har svikit er lite de senaste två dagarna, men jag har verkligen inte haft någon lust att uppdatera bloggen. Helt ärligt så har jag inte lust till nått alls för tillfället. Just nu är jag lite sådär småless på det mesta, jag vet inte riktigt varför? Förmodligen för att hösten börjar krypa sig på..

Om exakt en vecka börjar skolan, det ska bli både lite jobbigt, men framförallt ska det bli superkul att träffa alla igen. Som jag har saknat dem! Träffade tre av mina klasskompisar i lördags lite snabbt och jag ville helst av allt bara krama sönder dem :) Bara ett år kvar med de där braiga människorna, man får ju nästan lite ångest. Sen då? Vad händer sen då? Det återstår att se.

För övrigt är jag grymt peppad på att tävla och träna, det har varit lite smått plågsamt att titta på tävlingarna i helgen. Speciellt 150 hoppningen igår fick mig att bli väldigt inspirerad och taggad! Hästarna har fått lite sommarvila och nu laddar vi inför de sista utomhustävlingarna och inomhussäsongen.

I helgen ska vi till Sala, det blir en klass om dagen. Båda får hoppa 130 på lördag och på söndag hoppar Prince 130 och Mirantos 140 :) Spännande!



Glöm inte att gå inte och rösta på mig och Mirantos!
http://showjumper.blogg.se/2010/august/rosa-outfit.html#comment



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0