Ice queen

Publicerat: 2010-08-01 Kl: 15:05:35 | I kategori: Party like a rockstar


Jag var ju som sagt ut på krogen och jag vill gärna skriva här om min knäppa kväll, men det blir inte bra. Men helt ärligt, jag kan bara skratta åt kvällen idag, fan vad sjuk den var! Nu skiter jag i allt och kommer igen en annan gång :) Men en sak kan jag ju säga, vi kom in på Heartbreak fast det var 23, känns bra!

Idag har jag varit bakis som fan efter att en blind date var lite väl generös på drickat igår. Men nu har jag pluggat hela dagen och nu ska jag sticka iväg till stallet. Idag ska Mirantos och jag åka till Cissi och träna sista gången inför SM, det här blir alltså genrepet. Det börjar närma sig, fan vad kul det ska bli! :D



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Linnea- Ungmamma & Ryttare

Årets bästa ungmammablogg ska utses och jag är en av finalisterna. Det skulle betyda massor om du klickade in på länken och röstade på mej som är nummer 8! Kram Linnea Granström



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html#comment

2010-08-02 @ 10:08:20
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0