irriterad

Publicerat: 2010-08-20 Kl: 12:52:53 | I kategori: The life of Sandra


Just nu är jag ganska irriterad, har ett litet störningsmoment här hemma. Därför tänkte jag sticka till stallet nu och stanna där tills störningsmomentet har åkt hem. Tur att man har hästarna och stallet! Hur skulle man klara sig annars? Mina hästar är verkligen det bästa jag har :)

Eftersom det är tävling imorgon är det ju en del som ska fixas. Båda ska ridas, duschas, friseras och pilla lite broddhål (finns det nått värre?!). Eftersom jag putsar mina saker varje dag, så är tävlingstränsen redan putsade. Prince ska som vanligt innan en tävlingshelg skrittas ut. Men då är det "skrittgympa" som gäller :) Mirantos ska skrittas ut och sen bara ta en check på banan i ca 20 min. Så hoppas jag att han kommer ihåg idag att han egentligen är ganska lydig.

Här får ni lite bilder från förra sommaren att titta på :)


Bästaste pojkarna <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dina hästar är så fina! Hur hittade du dem? Anonnser elr kontakter? :)

2010-08-21 @ 09:53:15
Postat av: Sigrid

Sååå fina är dem.

Lycka till idag!

2010-08-21 @ 13:11:44
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0