jäääävla finger

Publicerat: 2010-08-09 Kl: 22:08:52 | I kategori:


Åh, det är så jobbigt att uppdatera den här bloggen. Men vi kör lite snabb uppdatering.

Mitt finger gör sjukt ont, jag har ingen direkt känsel kvar i det. Det sticker och är väldigt svullet. Jag vet inte vad det är för fel, men det gör galet ont. Dessutom har jag träningsvärk, stackars mig :)

Idag tog jag premiärturen på Prince efter hans två veckors vila, han fick en skrittur i skogen. Mírantos ska nu få vila och ta det lugnt den här veckan.

Jag har fått ljud i min bil! Äntligen! Tur att man har snälla och händiga polare som kan det där med ljud och bilar. Så nu är jag nästan lika cool som alla andra. Dessutom hämtade jag ut mitt körkort idag, usch :)

Nu är Nicole här också. Imorgon blir det Stockholm och Grönan. Efter lite jobb och hästarna på morgonen förstås.

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Sara

jaså, det blev tok med ditt finger ändå.. ajdå :/ nu ska jag gå in å rösta på er! tihii :)

2010-08-10 @ 13:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0