Livet är farligt

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 16:53:31 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag verkligen bara slappat och försöker njuta så mycket som möjligt av de få dagarna kvar på sommarlovet. Men snart ska jag till mina stjärnor! Sara (Mirantos förra ägare) kommer och rider med mig idag. Så idag är det uteritt som står på schemat för grabbarna och imorgon ska Prince få hoppa på hoppträning. Det längtar jag efter! :)

Jag har haft alldeles för mycket tid att tänka och fundera idag. Framförallt kan jag inte sluta tänka på de 4 ungdomarna som har mist livet i olika olyckor från min (förra) skola, på bara ett år. Vad händer härnäst? Vad som helst verkar kunna hända. Livet kan verkligen vända när som helst och det kan verkligen hända vem som helst.

Nej, bäst att njuta av livet. Det kan vara försent när som helst. Idag ska jag pussa extra mycket på mina godingar!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0