mycket snack, men liten verkstad

Publicerat: 2010-08-20 Kl: 00:08:54 | I kategori: The life of Sandra


Det blev ingen grillning ikväll, utan brudarna såg till att ta min Ben&Jerrys oskuld istället. Gud vad gott det var! :) Och medans vi satt där och tjockade supergod glass började jag bli taggad på att träna. Bodypump, core, springa.. Jag vill se mitt schema NU, så kan man börja planera in lite sånt. Fast jag är inte den som gör något med halva hjärtat. Så nu ska här tränas! (hehe, vi får se hur taggad jag är imorgon..)

Hästarna har inte känts som "en miljon" idag direkt. Mirantos var pigg och glad för att han fick hoppa. Så han glömde nog bort vilken välriden häst han egentligen är. Prince blev sådär spänd som bara han kan bli ibland. Men kändes väl okej på slutet sen. I vinter ska jag försöka lägga ännu mera jobb på markarbetet. Jag har trots allt tävlat upp till MSV dressyr en gång i tiden (haha, det ni!!) , så jag gillar trimmade hästar ;)

Mina elever gjorde för övrigt ett väldigt bra första pass på den här terminen. Vissa av dem hade inte ridit på hela sommaren, så jag njöt när jag "tvingade" dem att rida lätt utan stigbyglar ;) De kommer nog ha träningsvärk imorgon. Men är det sitsträning så är det :)

Nej, nu ska jag sluta svamla. Höööörs dåå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0