One step forward, to steps back

Publicerat: 2010-08-30 Kl: 21:59:03 | I kategori: The life of Sandra


Nu känns det lite plågsamt alltså, undrar om jag klarar kliva upp imorgon. Mår inte på topp direkt! Det gör ont att bara andas.. Vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt. Kämpigt att ha lektioner och ha ont i halsen imorgon bara.

Prince var sjuuukt fin idag. Vilken liten dressyrhäst! Travökningarna sitter som en smäck nu och så även den ökade galoppen. Att han gör galoppslutor och klockrena byten direkt ur slutorna är inte heller fy skam. Skolorna funkar väldigt bra i travarbetet också. Prince får nog bli dressyrhäst istället ;)

Mirantos däremot, hmpf.. Skrittade ut med Lisa och Issy en sväng först och det tyckte väl Mirantos att det räckte med. Han var inte så angenäm att rida på direkt idag och hade ingen lust alls med trimning. Men efter att matte sa åt honom lite skötte han sig. Imorgon känns han nog bättre, får muta honom med äpplen innan annars :) Blev inte så avancerat pass för honom alltså. Bara få honom uppmärksam, lösgjord och svara fram för skänkeln var vad vi prioriterade idag.


Hästen som bara vill äta äpplen, hoppa hinder och springa fort i skogen :)

Har haft lite mys framför tvn med naturgods, b&js och hemköpssallad med Annika nu också. Nu ska jag dö lite i sängen tror jag. Mår inte så jättebra. Hörs! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0