Ont i halsen

Publicerat: 2010-08-30 Kl: 15:08:01 | I kategori: The life of Sandra


Idag känns jag mig 60 procentig, huvudvärk och ont i halsen. Jag vet precis vem jag ska skylla på också (ehee). Nu har jag pumpat i mig lite Alvedon, så jag överlever en eftermiddag/kväll i stallet. Båda hästarna ska trimmas!

Inte har jag varit i skolan idag heller. På morgonen hade vi UF, så filade på vår idé och hoppas att det går ihop sig med den tänkte sponsringen. På eftermiddagen skulle vi ha vår första idrottslektion, dvs få betygskriterier och planering. Kändes inte värt att åka in till stan för det bara :)

Såg att det hade kommit ut startlistor till helgens tävling också, är så himla taggad! :)

Planen är..
Fredag: Prince 1.20m, 1.35m och Mirantos 1.20m
Lördag: Prince 1.30m och Mirantos 1.40m
Söndag: Mirantos 1.40m

Nej, nu ska jag till stallet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0