Rallyharry

Publicerat: 2010-08-11 Kl: 22:07:30 | I kategori:


Nu kom jag nyss in efter att ha kört lite rally med saaben, fick sällskap av en trevlig prick dessutom. Men nu börjar han jobba och jag borde väl sova snart. Imorgon börjar fyra dagars nationella tävlingar här hemma och jag kommer vara där hela dagarna. Ska bli kul att träffa alla kompisar och titta på fina hästar :)
Lyx med hemmatävling! Dessutom vankas det krogen imorgon. Och sen ska hästarna hinnas motioneras också :)

Så en lång skönhetssömn behövs verkligen om jag ska orka med morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Vore kul att kika på tävlingarna, när det inte ska ridas själv...



Får se om det hinns med, mycket som ska packas & förberederas inför söndagens flytt känner jag. Men kanske ses! :-)

2010-08-12 @ 07:37:26
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: lina

kolla in min kompis blogg, den är grym

läs den varje dag och hjälp mig att sprida den, för den kommer bli en stor blogg en dag!!

www.tavlingsryttarninorr.blogg.se

2010-08-12 @ 12:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0