Regn och rusk

Publicerat: 2010-08-18 Kl: 11:51:40 | I kategori: The life of Sandra


Idag vräker regnet ner, så på morgonen har jag varit i stallet och tagit in mina hästar som av någon anledning gick utan regntäcken. Så nu står de inne och torkar, tänkte sticka upp och rida snart. Tack och lov att vi har ridhus såna här dagar! Prince har en vilodag idag och Mirantos ska trimmas idag igen. Vad jag ska ägna resten av dagen till har jag ingen aning om faktiskt? :) Får nog tvinga någon att leka med mig senare, helt enkelt.

Tävlingsmänniska som man är, kan jag ju inte komma tvåa i en tävling ;o Nu måste ni ju gå in och rösta på Mirantos i sin fina tävlingsoutfit ;)!
http://showjumper.blogg.se/2010/august/rosa-outfit.html#comment



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0