sickness

Publicerat: 2010-08-31 Kl: 13:25:30 | I kategori: The life of Sandra


Idag kom jag inte upp ur sängen, jag har inte vågat prata nått heller än. Det gör fruktansvärt ont i halsen, så det där med att äta skiter vi i idag också. Alltså, blir det inget jobb idag. Mina elever lär inte höra ett dyft av vad jag säger i vilket fall, så Natta hoppar in idag :)

Eftersom jag har tävling i helgen får jag väl trycka i mig alvedon så jag kan vara med och hoppa lite på träningen ikväll med Prince. Om det inte vore för den olidliga huvudvärken hade allting inte varit så jobbigt. Vilken tur att jag hade planerat att skritta ut på Mirantos idag, så det ska jag väl orka :)

Just nu opereras pappa, jag är rädd, jag hoppas att allting går bra..
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Får jag fråga vad han opereras för...? Det går säkert bra ska du se! Krya på dig också :-)

2010-08-31 @ 15:14:06
URL: http://sosigog.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Stackaren, det lät verkligen inte roligt. Låter som att en operation var det bästa. Hoppas att det blir bra sedan!

2010-08-31 @ 17:15:18
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0