Tandläkaren

Publicerat: 2010-08-19 Kl: 12:02:21 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag nyss kommit hem från tandläkaren, och jag tycker det är så fruktansvärt äckligt. För övrigt kan jag inte förstå hur man kan vilja ha ett sånt där jobb? Titta på folks äckliga tänder :) Jag hade inga hål i varje fall, har aldrig haft hål heller. Som tur är!

Nu ska jag försöka äta lunch och sen blir det väl stallet. Idag ska Mirantos hoppas lite inför helgens tävlingar. Tänkte hoppa lite serier för att träna hans reaktionsförmåga och min sits och position. Tänkte avsluta med någon enklare distans på 5-6 galoppsprång och bara få in rytmen. Det blir absolut ingen höjdhoppning idag, tänkte hålla hindrena nere på ca 110-120 cm. Jag vet att han kan hoppa högt :) Prince ska få skritta ut en sväng (ca 20 min) och sen trimmas på banan i ungefär lika lång tid.


Mirantos från SM :)

Ikväll blir det dessutom jobb. Efter det blir det kanske grillkväll med tjejerna?

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Gör mitt bästa för att uppdatera, man kommer in så sent om kvällarna bara, så det blir late updates ;-)



Hur jag blev privatelev här... Jag har ju tränat för Louise många år. Vi har pratat om att jag gärna skulle komma hit. Och så hörde hon av sig nu i somras och frågade om jag ville börja, helt enkelt. :p

2010-08-19 @ 12:21:26
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0