Tävling i Sala

Publicerat: 2010-08-21 Kl: 21:13:14 | I kategori: Tävling


Nu är jag hemma igen efter en halv dag i Sala på tävling. Hästarna hoppade som sagt 130 idag och jag fick 4 fel med båda hästarna. Jag hatar verkligen att få 4 fel, så himla surt :) haha! Jag vet inte om jag ska vara så ambitiös och lägga upp filmerna från idag?

Prince hoppade först och kändes pigg och fräsch. Lite spänd på framhoppningen som han kan vara ibland. Men eftersom han inte har tävlat på en månad, så är det fullt förståeligt. På banan hoppade han superfint, tills sista linje. Han blev lite tittig på en oxer, så fick ett nedslag där. Mirantos hoppade som en rund miljon på framhoppningen. Jag satt bara och skrattade för mig själv och NJÖT! Han hoppade lite sådär på SM, men nu kändes han så där fantastisk igen! Han hoppade fint inne på banan också, men var i med framtårna på B i trekombinationen, så fyra fel där. Men imorgon är vi felfria! ;)

Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda inför imorgon!


Min runda miljon!

/
SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sigrid

Ingen orsak, det är sant att de är dödsläckra båda två ju!



Jag kommer absolut att tävla under halvåret jag är här. Vi ska till Gävle härnäst, 4-5 september! :) Sedan rullar det på med tävlingar under hösten.

2010-08-22 @ 12:26:10
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0