tjock och hungrig

Publicerat: 2010-08-17 Kl: 22:37:25 | I kategori: The life of Sandra


Vissa dagar har man en sån där "tjock-dag", man känner sig helt enkelt tjock och jag hatar det :) Att våran våg bara vill visa error är väldigt irriterande. Aja :)

Dagen har rullat på bra och alla tre hästarna har känts bra. Speciellt Prince får en guldstjärna idag. Och för att inte tala om mina duktiga barn! Det var några nya elever och terminen har verkligen börjat bra, vilket härligt gäng. Kul :)

Nej, nu ska jag nog ta och lägga mig framför tvn. Hööööres!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Annika

Visar error för att du väger för mycket? ;)

2010-08-17 @ 23:07:56
Postat av: Sandra Jacobsson

Haha Annika! Jag tror det jag också, not goooood! Kanske lika bra att vi skippar krogen ;)

2010-08-18 @ 10:01:55
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0