Världens bästa helg

Publicerat: 2010-08-29 Kl: 21:23:28 | I kategori: The life of Sandra


Jag har verkligen haft världens bästa helg, åh det är såna här helger som får en att älska livet! Jag hunnit med två grymma kvällar på krogen, myskväll och shoppingrunda idag. Och allt det här med bästa människorna! Nu avrundar jag den här braiga helgen med lite Ben&Jerrys! ♥

Idag har jag alltså slösat pengar som bara den! Så det blev några timmar i stan och kvällen har spenderats i stallet. Trimmade Prince på utebanan och han kändes kanonfin! Mirantos fick gå ut på en tur i skogen, vilket han älskade.

Nu blir det slapp! Imorgon börjar en ny vecka med skola, jobb, träning och hästar. Dessutom är det tävling nästa helg!



/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: jennifer

tack så mycket :) hihi jaa, jag med ;)



hästen på bilden var förresten sjukt fin den med, grym marginal ;)

2010-08-29 @ 21:41:33
URL: http://jenniferbergstrom.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Lät som en lovely helg!

2010-08-30 @ 10:54:56
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0