Vilken dålig uppdatering

Publicerat: 2010-08-28 Kl: 14:32:25 | I kategori: The life of Sandra


Gud vad jag var dålig på att uppdatera igår. Men det hände egentligen inget speciellt under dagen. Jag härde ut ett par timmar i skolan tills vi slutade. Sen direkt till stallet, min massör Sofie kom och masserade hästarna. Alltså en vilodag för dem.

På kvällen stack vi in till krogen igen (haha), hade så sjukt roligt! Måste säga att det var den bästa kvällen. Jag har haft två fruktansvärt roliga kvällar. Ikväll tänker jag bara ta det jättelugnt. Fast jag känner mig inte supersliten, det var värre igår.

Imorse hade jag stalltjänst och det var inte så jobbigt att kliva upp med 3 timmars sömn. När man kommer till stallet blir man liksom pigg igen. Nu har jag däremot sovit några timmar till och nu ska jag äta frukost/lunch/middag och sen till stallet igen. Ta in lite hästar och rida mina grabbar. Hörs senare!



Haha, Annika och jag igår :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0