Att köra bil

Publicerat: 2010-12-04 Kl: 13:03:27 | I kategori: The life of Sandra


Nu på morgonen åkte jag till stallet och följde sedan med Pernilla till ridhuset när hon skulle hoppa lite. ÅÅH, jag är så jäkla taggad på att komma igång nu! Efter det blev det en hamburgare med Lisa på Svanbygrillen. Så idag har jag alltså fått köra lite bil. Och att köra en bil med bra bas och spela musik högt när nog det närmaste jag kan komma "lycka" just nu. Så himla roligt och så underbart med lite frihetskänsla :) (Jag kör alltså vår automatbil med vänster foten, om någon undrar hur bilkörandet går till.)

Nu ska jag skjutsa ner mamma som ska handla lite till middagen/festen ikväll, tänkte sola under tiden jag. Ikväll kommer det hem 6 underbara människor hit på middag. Känns som det minsta vi kan göra för alla snälla människor som hjälpt mamma med hästar och stallet nu när jag är invalid. Ska bli jättemysigt och roligt!


Lisa och jag i somras :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: sofie

Fin bild! :)

2010-12-04 @ 15:48:48
URL: http://sofiesvensson.shapemeup.se/
Postat av: Anders R

Ajaj. ja då får man vara glad över en mosad fot, hoppas du snart är på fötter igen

2010-12-04 @ 22:51:23
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0