Blompinne

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 09:35:41 | I kategori: The life of Sandra




Blev en väldigt trevlig kväll igår med familjen Eriksson, familjen Malmberg och Lisa :) Jag är dessutom fortfarande mätt sen igår, haha!

Idag ska jag in till stan med Annika en sväng och på eftermiddagen är det Julshow på ridskolan, så det är klart att man måste åka dit och titta! Första gången jag sitter på läktaren (och fryser), kommer ju kännas lite konstigt kanske. Sen på kvällen blir det väl stallet och lite plugg.

En blompinne är det bästa jag har hittat att klia med under gipset hittills, underbart!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

Stickor man stickar med e najs! Å linjaler! :D

2010-12-07 @ 01:46:06
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: rebecca

Jag använde en plastblomma när jag hade gips. hahaha !

2010-12-08 @ 15:08:02
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0