En kall morgon

Publicerat: 2010-12-22 Kl: 13:38:05 | I kategori: The life of Sandra


Jäklar så kallt det är! Termometern står på 24 minus grader. Inte riktigt okej! Jag har varit i Gävle på förmiddagen och tittat på Prince när han har hoppat lite i ridhuset. Där var det mycket mildare, sisådär 13 minus grader "bara". Prince såg riktigt bra ut! Hoppade riktigt luftigt och fint. Han klipptes igår, så han var lite extra taggad också. Hästarna mådde nog bra av att få en lång vintervila, tur att "mamma" gjorde illa foten ;)

Nu ska bilen besiktas, sen ska jag tillbaka till Gävle igen. Pussa lite på Mirantos och sen väntar ett litet möte. Som jag berättar mer om när jag kommer hem! Men spännande saker är på gång! :)


Min fina stjärna i maj 2009 :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0