En vanlig dag

Publicerat: 2010-12-14 Kl: 21:30:49 | I kategori: The life of Sandra




Idag har jag varit i skolan och fjollat runt som en och en annan tönt. Haha! Men kul var/är det! Ingen fattar.. Eller jo, vissa. Tänker inte förklara för er som inte fattar heller, synd! ;)

Efter skolan så var det jobb på schemat. Gick mycket bra! Ridlekisbarnen fick rida barbacka och Samuel har aldrig skratta så mycket på en ridlektion förr, tror jag. Kanske av smärta, vad vet jag? ;P Efter glodde jag på lite hoppträningar, sen stallet och sen tillbaka och titta på ännu mer hoppträning.

Bra dag!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag vet... jag vet... ;) hahahaha

2010-12-14 @ 22:14:09
URL: http://pernilladannberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0