God morgon!

Publicerat: 2010-12-18 Kl: 12:03:26 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag vaknat och sitter och lyssnar på en massa låtar som jag lyssnade sönder för några år sen. Låttexterna sitter fortarande! Helt sjukt, sitter i ryggmärgen ;)

Idag har jag inget planerat, ska umgås med Annika bara. Självklart en sväng till stallet också. På tisdag åker den här kusen (5 år, e: For Feeling - Robin Z) tillbaka till Cissi som vi har hemma nu och så kommer två nya hästar på tisdag.



Vad ska ni göra idag? Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag ska till sjukhuset och få domen om hur framtiden kommer att se ut.. =)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Emmy

Håller tummarna för att det går bra på sjukhuset! :) Joo, jag ska ner på SM :D En bra bit till Helsingborg härifrån men ;)

2010-12-18 @ 12:32:24
URL: http://emmyhs.blogg.se/
Postat av: Emmy

Haha ja, jag ska flytta när jag gått ut gymnasiet, det här går inte ju! ;) 135 mil... ja, en bit alltså!

2010-12-18 @ 13:04:22
URL: http://emmyhs.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad heter den där hästen? Ser ur som en som stod i mitt stall för ett tag sen som kallades calle :)

2010-12-18 @ 18:04:08
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna göra ett inlägg om dina hästars utrustning? :) Typ vilka märken de är och vad du gillar typ :P



Måste också säga tack för en bra blogg! :)

2010-12-18 @ 18:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0