Jävla historia

Publicerat: 2010-12-06 Kl: 19:53:20 | I kategori: The life of Sandra


Idag slog det mig att det inte så många dagar kvar på den här terminen. Så på de här två veckorna ska jag hinna med ett Historieprov (30 sidor), ekologiprov (70 sidor), hästsjukvård- + dopingprov, ett prov på en hel kurs (100p), idrottsprov, matteprov och några inlämmningsuppgifter. Härligt va? Resten sparar jag nog till nästa termin.. :)

Så idag har jag alltså pluggat!




Countdown: 21 dagar kvar..

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att ta bort gipset snart : ) ? Eller aa snart och snart : P



Är bilderna från Högbo spelen : ) ?

2010-12-06 @ 21:15:02
URL: http://chanellealm.blogg.se/
Postat av: Micke

Lilla hingst Prinsen! :D Söt! :P Btw, har film från träningen idag. Fick inte så jättebra känsla å la honom lite fel på väldigt många hinder så han fick trampa om å sådär, men snäll va han å hoppa ändå. Fick jävligt bra känsla när vi trava av iaf., så d e väl för att jag spänner mig under träningarna som vanligt. xD Haha! Tränaren tycker vi snart kan ge oss ut å hoppa 1 m iaf., så hon tyckte vi skulle ta typ 80-90 den 20:e på en P&J på deras klubb, å sen debutera 90 å 100 i början på nästa säsong! :D

2010-12-07 @ 01:51:07
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0