Jobba på brännan

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 12:43:43 | I kategori: The life of Sandra


Snart kommer det att dyka upp en bloggtävling här, så håll utkik!

Finns det nått tråkigare att inte ha dagarna planerade och fulla med sakerna att göra? Det är vad jag är van vid, jag längtar tills jag kan leva ett normal liv igen. Idag är det precis 9 veckor sen olyckan, och fortfarande gipsad. Men på tisdag ska jag in till sjukhuset, hoppas på att framtiden ser ljus ut efter det :)

Nu ska jag ner och sola, sen stallet. Då ska jag komma ihåg att knäppa kort på dem nya hästarna som kom i tisdags, så ni får se hur dem ser ut :) Efter det ska jag till ridskolan och hjälpa Helena när hon ska trimma sina hästar. Hon känner att hon kört fast lite och jag är faktiskt en "före detta" dressyrryttare, har faktiskt startat en medelsvår. Den ni! Hahah! Alltid kul att hålla lite lektioner/träningar oavsett om det är i dressyr eller hoppning. Hjälper gärna till om jag kan.


Helena och hennes ponny!

Så när alla andra är ute och festar så här på självaste juldagen, tillbringar jag min kväll på ridskolan. Jäklar vad jag har mycket att ta igen när jag kan gå igen :)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Josefine♥

Vad är det som hänt? :O♥

2010-12-27 @ 17:52:43
URL: http://josefinebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0