Julklappar och fina hästar

Publicerat: 2010-12-17 Kl: 09:17:24 | I kategori: The life of Sandra


Igår var jag som sagt och hälsade på Mirantos och Prince hos Cissi, men blogg.se var knäpp igår så kunde inte uppdatera..

Igår var i varje fall pojkarna och trimmade i ridhuset när jag kom, såg riktigt fina ut! Mirantos går numera under namnet Milton i stallet, väldigt bra betyg måste jag säga ;) Prince fick hoppa lite för första gången på två månader. Han såg väldigt bra ut, roligt! Nu börjar jag bli less av att stå på backen, vill också rida!!


Hanna som fick äran att skritta fram världens finaste Prince!

Gull-Pirro på hemgång till stallet igen :)

När jag kom hem var det jobb som gällde. Eftersom det var sista gången för terminen var det en självklarhet att rida barbacka och leka lekar. Efteråt blev det fika och sen fick jag present från torsdagsbarnen och föräldrar igen! Jag börjar bli bortskämd. "Sist fick du present för att du har gjort dig illa, nu får du julklapp!" åh :)!

Fick julklapp från ridskolan också, som alla anställda får varje år. Den här gången var det en flaska vin och en chokladask ;)

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Emmy

Men självklart vinnaren får vara med ;). Haha! Jodå, det är bra, själv? När kommer du börja tävla? Krya foten nuuu, så ses vi på tävlingarna!! :D Puss

2010-12-17 @ 23:15:22
URL: http://emmyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0