Klirr i kassan!

Publicerat: 2010-12-15 Kl: 21:16:13 | I kategori: Olyckan


Rubriken kanske låter lite fel med tanke på att jag sa att jag skulle ut och handla julklappar i inlägget innan. Men fick ett brev från försäkringsbolaget idag. Nu har jag fått sammanlagt 8200 kronor från dem, man kanske borde göra sig illa oftare? ;P Klirr i kassan!



Har handlat lite julklappar iaf. Tror varenda i Valbo Köpcentrum har synat mig uppifrån och ner, usch vad folk ska glo. Ingen har visst sett ett gipsat ben förr. Och inte glor de mindre när man hoppar ur förarsätet i bilen med kryckorna före. Eller när man hoppar in i bilen, haha :) Går så bra så att köra bil!

Hälsade även på en sväng i Lervik och tittade på träningarna som jag brukar rida på, ujja. Vill komma igång nu!! Kul att träffa allihopa igen också. Nu ska jag plugga, har prov på en hel kurs (150p) på fredag. Inget litet prov alltså..

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Siri

När jag bröt foten fick jag totalt 250 000 kronor. :P

2011-01-02 @ 22:15:55
URL: http://callestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0