Lilla julafton

Publicerat: 2010-12-23 Kl: 14:01:44 | I kategori: The life of Sandra


Nu håller jag på att bli knäpp av alla koder, bättre än såhär blir det nog inte. Så nu får bloggen se ut såhär ett tag framöver tills jag får ett ryck igen att snygga till den!

Idag är det lilla julafton. Med skilda föräldrar får man lyxen att fira julafton två dagar i rad. Så enligt traditionerna är jag hos mamma idag, julklappsöppning och uppesittarkväll med Bingolotto. Imorgon ska jag vara med pappa. Först till farmor på jullunch och sen hem till pappa för julklappsöppning och julmiddag. Kan inte bli bättre!

Och som ni ser på mina nya design så kommer jag bli sponsrad av Ryttarstugan nästa år, berättar mer om det en annan dag!


God Jul på er från Prince!

/SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad roligt att du blir sponsrad :)

Hur gör du för att få bilder där uppe:P

2010-12-23 @ 14:52:43
URL: http://brusboskogen.blogg.se/
Postat av: Caroline

GRATTIS till sponsringen! Det är du verkligen värd! :)

2010-12-23 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0