Lördagsmys

Publicerat: 2010-12-18 Kl: 21:08:28 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag fördrivt dagen med att åkt och tittat på lite hoppträningar hela eftermiddagen och avrundade med att åka till stallet. Medans mamma borstade på hästen, så putsade jag lite utrustning som jag inte använder som nosgrimmor, tyglar och förbyglar. Såg ut som nytt sen ;)

Nu sitter jag här med Annika och Angelica framför Robinson, riktigt lördagsmys! Idag är det exakt 8 veckor sen olyckan. Vi den här tiden för 8 veckor sen låg jag på sjukhuset, waste på morfin, gipsat ben och med otroliga smärtor. Nått jag gärna slipper uppleva igen, men smällar får man ta i den här sporten :)


Gaah, nu vill jag tävla!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

E d Cotten, lr vem är det, ser ju inte ut att va en så spec. gammal bild, så kanske är ngn annan? Sjukt snygg häst iaf., precis min smak! :D

2010-12-20 @ 03:02:47
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Micke

Jääättesnygg var den iaf.! :D

2010-12-21 @ 00:16:55
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0