Morotsmatande och shopping

Publicerat: 2010-12-02 Kl: 21:41:10 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag varit i Kybacka och hälsat på mina fina hästar. Alltså bara klappat och matat med morötter, som en riktig hästägare ;) De har det så himla bra hos Cissi! Glömde såklart heeelt bort den här veckan också att knäppa kort på dem. Får ta det nästa gång!

Var även förbi Ryttarstugan och shoppade ett träns och ett bett på deras Outlet. Jag får väl nöja mig med att putsa tränset 10 gånger innan jag får inviga det :)

På kvällen har jag jobbat, duktiga barnen. Jag tyckte det var igår vi lärde oss galopp, men nu rider flera av dem storhäst och visade upp finfina skänkelvikningar för mig idag. Herregud vad tiden går! Resten av kvällen har jag varit i stallet och satt ihop mitt träns medans mamma fick borsta.




Nu ska jag sova snart, höörs!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Micke

BRUNT?! :O Brukar du inte ha svarta grejer?! :S

2010-12-03 @ 03:59:22
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Anders R

Vad har du hittat på med foten ?

underlägg för en hästhov ?

2010-12-03 @ 21:30:33
URL: http://oceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0