Nyårsplaner

Publicerat: 2010-12-29 Kl: 22:27:52 | I kategori: The life of Sandra


Idag har jag haft nått att göra hela dagen, vilket är skönt. Hatar att sitta still! Idag har jag i varje fall hämtat hem en träningscykel. Perfekt för att träna upp rörlighet, muskler och kondition igen :) Bet ihop och cyklade i fem minuter idag. Varit i stallet idag och tittat på hoppträningar också. Haft sällskap av Annika heeela dagen!

Vi har börjat planera nyår idag och jag känner på mig att det kommer bli jättetrevligt! Vad ska ni göra på nyår? :)


Mirantos debuterar och vinner 145cm! <3

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: Eller hur!:D Fin blogg du har föresten;) Häftig header:)<3

2010-12-30 @ 15:49:35
URL: http://www.amandashoppblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0