Pirro

Publicerat: 2010-12-11 Kl: 11:35:51 | I kategori: The life of Sandra


I veckan fick jag ett mms från Cissi..


"Pirro trimmar i ridhuset med nya Dyon tränset :)"

Fan vad jag vill vara frisk och ha hem mina hästar NU! Jag saknar dem så att det gör ont. Jag vill bara komma igång nu, jag har ju massor av planer och mål till nästa år som måste uppfyllas. Har inte riktigt tid med gips och kryckor längre. Men nu är det "bara" 17 dagar kvar, hoppas jag. Lät inte riktigt så när jag var inne på sjukhuset i torsdags, men håller tummarna för att 28 december är sista dagen med gips runt benet..

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

hihiii, va söta mms du fått! hoppas det bara är 17 dagar å inget mer då.. :)

2010-12-11 @ 15:34:52
Postat av: Sigrid

Åh, men världens raraste meddelanden. Håll ut Sandra!

2010-12-12 @ 08:37:26
URL: http://sosigog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0