snurrsnurr

Publicerat: 2010-12-10 Kl: 10:30:14 | I kategori: The life of Sandra


Nu ska jag klä på mig och fixa till mig lite, och sen ska jag till skolan. Är egentligen ledig idag (eftersom jag är invalid), men tänkte avverka några prov. Tänkte skriva ett biologiprov som klassen skrev när jag låg på sjukhuset och ett matteprov. Så nu snurrar det i skallen av termer inom biologin, bara jag fixar ett G så är jag nöjd!

När jag kommer hem tänkte jag forsätta med fyra inlämmninguppgifter som ska vara klara nästa vecka. Sen blir det självklart en sväng till stallet och Idol-final.


Tokiga 18 åringar! Ujja, snart fyller jag 19.. Tiden går fort!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till på proven Sandra, går säkert jättebra! :)

2010-12-10 @ 10:38:00
URL: http://sofiebergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0