Tisdag

Publicerat: 2010-12-21 Kl: 21:59:42 | I kategori: The life of Sandra


Nu har jag äntligen lov! Så himla skönt, sån himla lättnad att slippa tänka på allt plugg nu i ett par veckor. Inte för att jag har nått bättre för mig, men jag ska nog hitta på nått som är roligare än att plugga :)

När jag kom hem blev det jobb. Hade först en grupp med ungdomar som fick markarbeta. Trava bommar och hoppa småhinder. Efter det hade jag två barngrupper, mina nybörjare och sen ridlekis. Riktigt duktiga! Efter mina lektioner kommer Cissi och har hoppträningar som vanligt. Så då passade vi med att göra lite hästbyten på ridskolan. Så hästarna fick helt enkelt bara byta transporter. Så nu har vi vinkat av Calle som har åkt hem till Cissi igen och hem till mig har Alfons och Viggo flyttat. Bilder på dem kommer imorgon!



Här är åtminstone Alfons och jag i våras. Han fick bo hos mig en sväng
i våras när Cissi hade lite fullt i stallet :)

Nu ska jag sova, imorgon är en spännande dag. Kommer hända en massa roliga saker!

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lämpligt att ni kan byta hästar! dummt att du gjorde illa foten tycker jag, jag hade ju tänkt fråga om inte du kunde tida kakan ca en månad nu över jul, vet liksom inte vart jag ska göra av henne.. hon är hemma med mamma nu och är helt galen.. men förhoppningsvis kan hon komma hit snart.. :)

2010-12-22 @ 08:27:25
URL: http://evelinabengtsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Härlig blogg!! :) här kommer man nog hamna ofta!! :)

2010-12-22 @ 10:22:08
URL: http://liincake.blogg.se/
Postat av: Lina

Härlig blogg!! :) här kommer man nog hamna ofta!! :)

2010-12-22 @ 10:22:10
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0