Tröttis

Publicerat: 2010-12-01 Kl: 10:24:23 | I kategori: Olyckan


Nu börjar jag se slutet på den här skiten med gips och kryckor. Har fått kallelse från sjukhuset när jag ska dit och träffa läkaren, ta av gipset och röntga. Jag har ingen aning om hur jag kommer må, hur ont jag kommer ha eller hur framtiden ser ut. Men jag drömde i natt att jag kunde gå på en gång iaf ;)

Lite tidningsurklipp från Hästmagasinet och Ridsport.

Idag orkade jag bara inte åka in till skolan som börjar halv nio, för att ha en timme historia och sen sitta och glo till klockan 14, då jag har utvecklingssamtal. Så istället åker jag in till skolan vid 12 istället och skriver lite prov som jag restar med :)

Annars kommer nog den här dagen inte bjuda på så mycket roligt.. Imorgon ska jag åka och hälsa på mina hästar iaf! :D

/ SJacobsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nej precis, fryser är bara förnamnet. Det är insane! När får du börja testa rida lite igen? :)

2010-12-01 @ 13:34:00
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0