18 and life

Publicerat: 2010-02-06 Kl: 16:22:37 | I kategori:


Det blev lugnt igår, jag har sparat mig till idag. Jag har varit otroligt taggad ända sen jag vaknade imorse. Men nu börjar jag tappa stinget lite. Sluta bli sjuka och bråka med era föräldrar. Ge fan i att jobba också! Den här kvällen kan verkligen sluta hur som helst. Det visar sig imorgon hur det blev.

Nu har släkten varit här på dagen, ätit smörgåstårta och vanlig tårta. Fått blommor och pengar :) Snart ska jag till stallet och sen hem och fixa sig inför kvällen. Spännade.


Mina fina tårta som jag får varje år!
  
15, 16, 17, 18..


Pappa tyckte det var gott med smörgåstårta!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0