18 år!!!!!!!!!!!!!

Publicerat: 2010-02-04 Kl: 13:37:24 | I kategori:


Är det bara jag som inte riktigt har fattat det? Nu får jag göra nästan vad jag vill, jag är (typ) vuxen.

Pappa, mamma, Lena och William väckte mig med tårta och paket imorse. Jättemysigt. Sen fick jag cykla i motvind till tåget (enligt mitt horoskop ska det här vara min otursdag, haha). Till skolan, räkna lite matte, äta lunch, tjaffsa med en lärare vilket resulterade i att jag fick åka hem. Kanon! Nu tänkte jag plugga lite, sen blir det stallet. Pussa på världens bästa pojkar, jobba och sen blir det krogen ikväll!
Helgen kommer bli världens bästa.

Gratulationerna haglar in, så himla roligt! Jag känner mig så uppskattad, tack allihopa!

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0