All hat till snön!

Publicerat: 2010-02-18 Kl: 16:43:37 | I kategori:


Ni anar inte hur jävla trött jag är på snö, minusgrader och vinter i allmänhet. Helst av allt skulle jag bara vilja kasta mig ner på backen och bara slå på snön, jag är så less. Nu kan jag knappt cykla heller, eftersom vi inte vet vad snöröjning är här i Tierp. Ge hit lite sommar nununununu! Jag blir tokig, helt enkelt.

Prince var kanonfin igår på träningen och nu hoppas jag på att vi kan behålla den här formen ett bra tag till. Han kändes väldigt fin på backen också när vi satt och trimmade tillsammans i uppvärmningen. Jag hoppas Mirantos känns minst lika bra på lördag när vi ska träna för Pontus.

Nu ska jag till stallet, mocka och allt sånt innan jag börjar jobba. Efter det ska båda hästarna skrittas ut. Skulle vara trevligt om man fick sällskap av någon på en av hästarna, så får både hästarna och jag sällskap. Annars får jag väl dunka lite musik, haha!

Trött är jag också. Ska nog börja käka mina piller igen.

/ S
Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina försök till att vara rolig är patetiska, skriv som du känner istället. Allt du skriver på din blogg verkar "tillgjort" det får oss läsare att tro att du tycker att du är bättre än alla andra och har varit med om så mycket mer.

2010-02-18 @ 17:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0