Ännu en stackare har blivit soldat.

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 20:10:33 | I kategori:


Igår var blogg.se helt knäpp, så mitt inlägg som jag skrev igår publicerades inte. Men idag finns det här nedanför.

Idag är motivationen ganska låg när det gäller det mesta. Jag behöver ladda om! Hur som, hel dag ute hos Cissi igår och sammanlagt red jag 5 hästar igår. Och som vanligt är det alltid lika roligt att vara där :)

Idag var det Lervik hela dagen och sen har jag jobbat och hopptränat på Caminzky. Han var vild och stark, han tyckte det var superroligt! Imorgon blir det träning i Lervik för Leif med Prince och Mirantos får träna för Pontus Westergren på lördag.

Nu ska jag mata mig själv med en macka, sen duscha och sova. Så sluuut..


Mirantos i söndags på prisutdelning :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0