ÄNTLIGEN LOV

Publicerat: 2010-02-26 Kl: 16:49:40 | I kategori:


Så jävla underbart att lovet äntligen är här! Säkert kommer den kommande veckan gå superfort, men det ska bli skönt att slippa skolan ett litet tag. Och det ska självklart firas! Så ikväll blir det krogen med en hel drös härliga människor, det kommer bli grymt kul!

Nu ska jag duscha och fixa till mig lite grann och sen till Gävle till mina girls, börja förfesta lite och senare glida vidare till Heartbreak, förmodligen. Ska bli så himla kul!

Hästarna tar gulligaste Ellinor hand om, fick ett sms för en stund sen att hon hade mockat, borstat och pussat på dem. En toppen hästskötare!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ses i dimman :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0