Äntligen!

Publicerat: 2010-02-09 Kl: 22:28:01 | I kategori:


Idag har det varit en lång dag som som vanligt på tisdagar. Men motivationen har varit på topp idag (kanske för att jag slapp kycklingsalladen i skolan). Gick bra att rida och gick helt okej med mina små söta elever. Prince kändes bra, trimmade lite grann inför morgondagens träning för Leif.

Mirantos var vild och helt kanon på träningen idag! Jag har varit lite sådär den senaste tiden, men idag var den gamla ridningen tillbaka och framförallt fokuset. Härligt att vara tillbaka igen, så att säga! Så det känns bra inför helgen då det ska tävlas för första gången på tre månader. Jag hoppas Prince känns lika bra imorgon.

Ett minus med dagen är att det har snöat. Nu får det vara nog! Jag hade ett litet hopp om våren igår när solen var framme, men nej.. Inte än..



/ Sandra
Kommentarer
Postat av: Sara

hah, rolig bild!! vart ska du tävla å vilka klasser? :)

kram,.

2010-02-10 @ 11:15:41
Postat av: Sandra

Vi ska till Strömsholm och båda hästarna hoppar 120, 130 :) Kram!

2010-02-10 @ 16:21:38
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0