bara 59 minuter kvar..

Publicerat: 2010-02-03 Kl: 23:08:25 | I kategori:


Tiden har gått så jävla fort! Nyss var det två år kvar, sen tre månader och nu är det bara 59 minuter kvar. Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, jag känner mig fortfarande jätteliten på nått sätt. Jag har inte riktigt hängt med. Jag har lite ålderkris, jag är rädd för att bli vuxen, jag är rädd för att bli gammal.
Men om 58 minuter är jag 18 år!

Helgen kommer bli så himla bäst! Imorgon blir det krogen med klasskompisarna, fredag blir det fest och lördag blir middag och krogen igen. Jag hoppas att jag kommer minnas den här helgen resten av mitt liv. Givetvis som nått postivit. Imorgon kan jag köpa ut cigaretter till att småbarn om jag vill, hahah!

Idag var Mirantos i Gävle och hoppade. Gick ganska bra! Piloten var inte på topp, men det var däremot hästen. Jag är så stolt över mina pojkar, så himla lätt att ha med sig. Går in i transporten själva, står som ljus när man kör och står snällt när man håller på med dem. De är verkligen "parkeringsbara".

Nu är jag så jävla trött, hur ska jag orka helgen med den här sömnbristen? Nu ska jag duscha och sen sova.


my life, my love, my passion <3

52 minuter kvar, / Sandra
Kommentarer
Postat av: Sara

Världens sötaste hästar!! :D

men du, inte köpa ut cigaretter.. när man är myndig BLIR man OXÅ klok, kom ihåg det. bara sprit får förtäras, inga cigaretter eller annat tjafs!! ;) heh, puss å kram!!

2010-02-04 @ 16:17:46
Postat av: Micke

Haha! Hur tror du jag känner mig då! Jag är snart inte ens tonåring längre! :O D suger, har haft kris sen det var dags å fylla arton haha! Men får väl tänka på det positiva, systemet, å fylla 21 kommer dock bli värre! XD

2010-02-04 @ 18:21:13
URL: http://weeazel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag röker inte Sara, lugn! Men jag kan köpa till de små och ovisa barnen som vill hålla på med sånt tjaffs ;) KRAAAAM

2010-02-05 @ 15:40:54
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Lugna ner dig lite med ålderskrisen...;)

2010-02-05 @ 20:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0