det är svårt just nu.

Publicerat: 2010-02-22 Kl: 18:59:34 | I kategori:


Det är svårt att hålla motivationen uppe när man ser mängderna med snö, jag vill inte veta hur det kommer bli när allting ska bort.. Stackars hästarna kommer få stå med lera upp till knäna fram till midsommar känns det som. Låt det åtminstone får vara sol i vår och inte en massa regn.

Det är svårt att hålla motivationen uppe när man måste måste vistas utomhus nästan jämt i 500 jävla minusgrader. Hur mycket ska man egentligen behöva klä på sig utan att behöva frysa?

Det är svårt att hålla motivationen uppe när det inte går att cykla. Jag som har sån tidspress nästan jämt och har knappast tid att gå. Och det finns inget värre än när växlarna fryser fast.

Det är svårt att hålla motivationen uppe när tågen strejkar på grund av snö och kyla. Man kommer knappt till skolan eller hem från skolan. Det är ju underbart.

Med det här förstår ni att jag är ganska trött på den här jävla vintern. Jag vet att jag inte är ensam om att tycka det här. Tänk vad den här årstiden kan vara tung. De flesta hästmänniskor vet framförallt vad jag menar.

Nu ska jag bädda ner mig själv i sängen och bara ta det lugnt efter en intensiv dag. Men jag kanske borde plugga lite först, vi får se..

(jag vill också ha sportlov som alla andra!!)
Kommentarer
Postat av: Helena

Hellre kallt o för mycket snö på backen än en jordbävning som flåsar en i nacken...

2010-02-25 @ 20:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0