filmerna

Publicerat: 2010-02-17 Kl: 10:53:21 | I kategori:


Idag är jag hemma från skolan, men redan nu känner jag mig mycket bättre. Mådde skit imorse. Men några timmars sömn extra och jag mår braa. Var kanske det enda som behövdes?

Det tjatas otroligt mycket efter filmerna i helgen och här kommer två av dem, orkade inte lägga upp alla. Tog de rundorna som vi tog pris i :) Men de är väldigt dåligt filmade, den ena står mamma ett väldigt konstigt ställe och den andra immar linsen igen på. Så ja, ni får väl försöka se nått ;)


Mirantos i 120n :)

Prince i 130n :)

Såå.. Nu ska jag fortsätta att bara ta det lugnt. Kanske göra lite samhällskunskap eller arbetsmiljö och säkerhet. Sen ska jag väl till stallet, motionera Mirantos och sen blir det hoppträning med Prince i Gävle för Leif.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

ojoj såna duktiga pållar!! och ryttare ;)

sååå tokigt filmat vare väl ändå inte! :P

2010-02-17 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0