Fredagsmys

Publicerat: 2010-02-19 Kl: 16:54:13 | I kategori:


Jag fortsätter att hata snön. Den gör allting så himla komplicerat. Var nyss in på SMHIs hemsida och klockan 07.00 på måndag ska det vara 32 minusgrader. Då tvingas jag vara utomhus eftersom jag åker med tåget 06.56 till Cissi då. Det är inte mänskligt. Vad hände med växthuseffekten? Eller det här kanske är nya istiden. Jag är i varje fall inte ensam om att hata snön. Nej, vad sägs som lite sommar nu kanske?

Idag har det flytit på bra i skolan, förutom att vi fick sluta halv två och jag kommer ju inte därifrån förrän halv fyra. Så där satt jag. Tur att jag att Cissi, Johanna och Patricia och satt kvar, så man slapp vara helt ensam. Och nu försöker jag tigga lite skjuts, så jag slipper gå till stallet. Båda hästarna ska motioneras idag och imorgon är det träning för Pontus med Mirantos.

Ikväll blir det fredagsmys med brudsen eftersom Angelica lämnar oss sen i en vecka och åker hem till Adam. Vi lär ju ha lite kvalitetstid då ju! Imorgon tänker jag sova så länge som jag bara kan och sovsällskap får jag garanterat ikväll också, ehee ;)


Mina bruds!

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi kan hata snön ihop!!

2010-02-19 @ 22:56:06
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0