impuls

Publicerat: 2010-02-08 Kl: 16:44:14 | I kategori:


Nu sitter jag här vid datorn, ska ta tag i livet snart. Jag har nyss impulshandlat lite grann åt hästarna. Det finns inget roligare än att shoppa åt hästarna, haha! Nu fattas bara tränset som jag har spanat in åt Mirantos på Ryttarstugan. Ska försöka ta mig dit någon dag, helst den här veckan så kan han få inviga det på tävlingen på söndag.

Har varit hos Cissi på Kybacka idag och det har varit helt underbart väder. Synd att solen försvinner fort, annars hade det inte varit helt fel att rida ut i solen nu. Båda hästarna ska ridas idag, sen tänkte jag försöka hinna med lite plugg också.

Nu ska jag äta middag. Förlåt för ett ointressant och osammanhängade inlägg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0