Jag behöver sova!

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 20:06:28 | I kategori:


Jag är så otroligt sliten.

Tävlingen igår gick som sagt bra. Tittade på filmerna nyss och de är ganska dåligt filmade, så vet inte om det är någon idé att lägga upp dem ens? Vi får se om det dyker upp några filmer. Hur som, i 120n blev Mirantos 6:a av typ 140 starter, duktigaste Pirro! Prince var också fin, men petade sista hindret. Varför vet jag inte riktigt, vi kom helt enkelt för bra, tror jag. Annars hade han kommit 7:a ;)

I 130n blev Pricne placerad och Mirantos hade ett pet i grunden. Det dåliga underlagt släppte i svängen upp på en oxer, så han tappade väl balansen lite grann och hann inte riktigt upp med framhovarna. Men annars var han superfin! Jag är mest av allt imponerad av Prince, han var ovanligt avspänd och ridbar inne på banan. Det tar sig! :) Verkligen en bra start på årets tävlingssäsong!

Igår var det alla hjärtans dag också. Då var jag på kryssning med några kompisar för precis ett år sen och så fort jag tänker på det kan jag inte låta bli att le. Jag kan skratta så jag gråter när jag tittar på alla bilder och filmer från kryssningen. Vi hade verkligen sjukt roligt! Verkligen ett minne för livet. Eller ja, ganska ironiskt att man säger så när jag egentligen inte minns allting. Ibland kan det liksom bli lite för mycket av det goda, om man säger så. Haha! Det spelade nått band på båten som hade hytten mitt emot oss också, som vi lyckades bli polare med. Och dem var visst med i melodifestivalen i lördags, coolt. Så jag kan ju skryta med att han som sjunger i bandet matade mig med vatten, när jag mådde sådär.. Hahaha! Nej, nu ska jag sluta svamla och sova istället.






/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0