jäkla jäkla snöööö...!!!

Publicerat: 2010-02-20 Kl: 19:58:24 | I kategori:


Kvällen igår var mysigt med Angelica och Nicole framför tvn med fruktsallad. Angelica verkar dessutom har tagit sig ner till Göteborg och Varberg på nått magiskt sätt. Det var nog för hennes goda gärning tidigare idag ;) 

Jag vaknade imorse av att Cissi ringde och sa att Pontus-träningarna var inställda på grund av snöstorm, men just då var det solsken utanför mitt fönster, men i Gävle höll de minsann på att blåsa bort. Men nu är snöstormen här också. Vad är det här för vinter egentligen?! Jag har aldrig varit med om maken, så att säga.

Åkte till stallet efter lunch och trimmade Prince, mamma mockade. Och apropå det, hade jag världens snällaste kompis igår. Jag kom upp senare än beräknat till stallet och Nicole tyckte att jag var seg, så hon var så snäll och mockade åt mig, tack gullunge! :) Hur som, var hemma och åt lite innan jag åkte till stallet igen och hoppade Mirantos några språng. Jag hade ju planerat att träna, så har ju sparat honom hela veckan, därför var jag tvungen att hoppa honom lite innan morgondagens tävling. Jag fick prestationsångest eftersom Sara (förra ägaren) var där och tittade, kunde helt enkelt inte rida. Men Mirantos var självklart bra som vanligt.

Nu är frågan om man ska åka iväg på tävling imorgon eller inte. Enligt SMHIs hemsida ska det vara bra väder imorgon. Så jag bestämmer mig helt enkelt imorgon. Troligtvis åker jag nog dit och bara hoppar 130n. Jag får nog dessutom förbereda mig på att det är mycket strykningar. Vi får se helt enkelt..

Nu ska jag ta det lugnt bara och svära ännu mera över snön.

/ Sandra
Kommentarer
Postat av: NICOLE

Varsågod ;)

2010-02-20 @ 21:06:37
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Sara

hihi naaj men lägg av, du kan ju inte få prestationsångest av mig! du vet ja tycker du är såå duktig iaf ;) å självkritisk som du är så tycker du alltid det går så dåligt även fast det inte alls var farligt! ni bara flyger ju fram å mirrpirr var ju herregud finare än nånsin!! sagohäst!! :D

2010-02-20 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0