kiss me!

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 20:24:06 | I kategori:


Jag somnade typ halv tio igår kväll, så himla slut. Jag behöver nog sova hela den här veckan om jag ska ta igen min sömnbrist.

Hur som, var i stallet strax efter lunch. Började med att Longera Prince, gick bra. Han jobbade på ganska bra. Sen red jag ut på Mirantos barbacka, vilket var dumt gjort. Jag fick gå hem, mongohäst. Eller han gjorde en hjälp-jag-blev-"rädd", och stod helt plöstligt åt andra hållet. Jag hängde lite sexigt på sidan av honom, men lyckades kravla mig upp igen eftersom han stod så snällt stilla (han blev ju inte rädd, så han hade inga planer på att springa bort från monstrena), men jag lyckades tappa skon. Så jag fick ju så vackert hoppa av ändå och kom sen inte upp igen....... Snacka om att jag kände mig dum. Fick till och med en kommentar av en människa som rastade sin hund, "vilken stor hund du har då!".. Hm..

Sen var jag hemma och slöade en stund, kollade på WC-hoppningen från Scandinavium. Sen stack jag tillbaka till stallet eftersom Sofie skulle komma och massera hästarna. Så har suttit och pratat skit med henne under tiden hon masserade i nästan tre timmar.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Och imorgon ska jag till frisören, ska jag våga bli blond? Vi får se.

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Annika

Kanske inte helblond men några snygga slingor :D

2010-02-28 @ 20:26:33
URL: http://annikakall.blogg.se/
Postat av: .

blont!

2010-02-28 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0