Lista

Publicerat: 2010-02-13 Kl: 21:26:57 | I kategori:


  • Jag hade jätteroligt igår med världens bästa människor! Fråga mig inte vad vi gjorde, men kul hade vi ;)
  • "Rapmästerskapen". Jag vet hur moget det lät, men när det kom killar och sällskapade förlorade jag titeln snabbt.
  • Igår krockade jag med Calle Kristiansson, jag ska aldrig tvätta min jacka igen! (haha)
  • Jag lärde en engelskman lite svenska medans jag väntade på tåget i Gävle igår.
  • Jag irriterar mig ganska mycket på att våran rektor lägger sig i vårat privatliv, alkolist som man är.. eh!
  • Med knappt 3 timmars sömn i natt har den här dagen varit lång.
  • Hästarna känns bra inför morgondagens tävling.
  • På måndag kommer min nya hjälm!!
  • Imorgon får hästarna inviga de nya fina tränsen.

Nu ska jag sova och bli människa igen. Jag fattar inte varför jag plågar mig själv såhär egentligen, men jag antar att man bara är ung en gång och sova får man göra i graven!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0