Premiären på krogen!

Publicerat: 2010-02-05 Kl: 15:56:05 | I kategori:


Igår hade vi så sjuuuuukt kul på krogen, och det var jättemycket folk där och jag var gladare än gladast! Sa man att man fyllde år, blev man bjuden på en drink direkt. Jag ska nog fylla år 365 dagar om året när jag går på krogen. Det var däremot liiite kämpigt att kliva upp till skolan klockan 7, halv 8 på morgonen. Huvudvärk som bara den hade man också, jag vägrar hålla med om att jag bakis. Jag tror på sömnbrist! Lite bilder blev det ju såklart också när vi var hemma hos Viktoria innan krogen. Tack tjejer för att ni gjorde min 18 årsdag till den bästa! Lovelovelove!








Nu har jag nyss vaknat till efter en powernap på nästan 3 timmar, det behövdes! Huvudvärken är dessutom borta, så ja, sömnbrist ;) Jag ska ta tag i livet och äta nått, sen till stallet. Rida hästarna och sen ikväll blir det inte krogen. Blir lokalfest med byborna, blir nog trevligt. Ska däremot ta det lite lugnt ikväll, ska spara mig till imorgon! Ha det bra allihopa!

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0