rock rock rock

Publicerat: 2010-02-25 Kl: 20:19:13 | I kategori:


Här sitter jag, nyss hemkommen från stallet. Jag är hungrig, jag borde duscha och borde plugga lite till provet som dagen börjar med imorgon. Kan ju inte påstå att jag känner mig så speciellt överdriver förberedd till det. Men efter en dusch och en macka ska jag väl kunna ta tag i det!

Idag har det inte hänt nått speciellt. Segaste dagen ever i skolan och sen hem och till hästarna direkt. Skrittade ut på båda två idag. Mirantos hade glömt bort hur man beter sig på uteritter också. Mongohäst :) Rädd för snöhögar till och med. Prince var snäll som vanligt! Mina gulligaste hästar ♥

Nej, nu ska jag ta tag i saker och ting! Imorgon blir det krooooogen och sista dagen innan ett väldigt efterlängtat lov!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0